استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده در سیستم مپینگ تاچ رستوران

پلتفرم مپینگ تاچ رستوران بلنسکی

پلتفرم مپینگ تاچ با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده (Augmented Reality) یکی از عوامل مهم در جذب رضایت مشتری در رستوران ها، درکنار کیفیت غذا طراحی و دکوراسیون می باشد.با استفاده از تکنولوژی ویدئو مپینگ می توان محافل پذیرایی را به گونه ای طراحی کرد که از نظر جذابیت و زیبایی، در ذهن مشتری ماندگاری بیشتری پیدا کند. یکی از کاربردهای این تکنولوژی طراحی و نورپردازی سه بعدی استیج اجرای موسیقی، نورپردازی سه بعدی دیوار سالن پذیرایی می باشد

یکی دیگر از روش های ویدئو مپینگ رستوران برای افزایش و سرگرم کردن مشتریان و جلب رضایت مشتری، نورپردازی میز رستوران که با ارائه تصاویر سه بعدی بر روی میزها و غذاها در رستوران همراه با نور و صدا و موزیک متناسب می توان تصاویر متحرک جذاب و هیجان انگیزی خلق کرد.

یک رستوران با ابتکاری خلاقانه به منظور جلب رضایت مشتریان، در مدت زمان انتظار مشتری جهت آماده شدن سفارش، روی میز مشتری انیمیشنی جذاب را به صورت ویدئو مپینگ اجرا می نماید تا علاوه بر رضایتمندی، مشتری گذر زمان را حس نکند.

شرکت رویای بیداری در عرصه تکنولوژی واقعیت افزوده پروژه ای به نام مپینگ تاچ رستوران را ارائه داده که این پلتفرم با استفاده از ترکیب تکنولوژی مپینگ و سیستم تاچ برای اولین بار در ایران بر روی کار آمده است، که محتوای ایجاد شده در پلتفرم مپینگ بر روی سطوح مختلف به نمایش داده می شود و یک فضای بسیار جذاب و واقعی را به چشم می کشد. به عنوان مثال استفاده از این پلتفرم در عرصه این تکنولوژی در رستوران ها بر روی یک میز چوبی با محتوای منوی غذاها نمایش داده می شود و میز چوبی به میز تاچ تبدیل شده و افراد می توانند با لمس گزینه و انتخاب هر نوع غذای دلخواهشان، تصویر غذاها را به صورت سه بعدی مشاهده و سفارش دهند

علاوه بر جذابیت های بصری موجود در این پلتفرم از تکنولوژی، محتوا و اطلاعات مختلف داخلی آن با در نظر گرفتن تغییر زمان و مکان در هر شرایط متغیر است. این تکنولوژی در زمینه های هنری و سرگرمی و بازی با وجود یک میز، شرایط گیم بورد مجازی را ایجاد می کند و ترکیب این تکنولوژی با سیستم تاچ باعث ایجاد گیمیفیکشن ها متنوع شده و انواع کاراکترهای بازی برای این تکنولوژی تعریف شده است. در این تکنولوژی رستوران با بخش سفارش غذا و بخش گیم مواجه می شویم.

تکنولوژی مپینگ زیرمجموعه تکنولوژی واقعیت افزوده است. در واقع محتوای افزوده شده در محیط واقعی به جای اینکه در گوشی هوشمند یا تبلت نمایش داده شود، روی یک سطح به نمایش گذاشته می شود و اطلاعات و محتوای موجود در این پلتفرم را با استفاده از حس بصری خود به صورت واقعی لمس می کنید. برای ایجاد چنین شرایطی یک دستگاه پروژکتور مربوط به این تکنولوژی به سقف رستوران و بالای میز غذا نصب شده و تمام اطلاعات بصری را بر روی میز به نمایش می گذارد.

شرکت رویای بیداری طراح و توسعه دهنده پلتفرم در حوزه تکنولوژی های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بوده است و در زمینه تولید زیرمجموعه های مختلف تکنولوژی واقعیت افزوده فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تهیه این سیستم و بازدید پروژه با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.