اپلیکیشن واقعیت افزوده (Augmented Reality) تبلیغاتی برند موکت ظریف مصور

استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در تبلیغات و بازاریابی کاربرد های جذاب و گوناگونی دارد.

با پیشرفت تکنولوژی، روشهای بازاریابی و تبلیغات هم تغییر میکنند؛ و مهمتر از همه اینکه سازگاری کسب و کارها با این تغییرات، باعث بقا و چه بسا رشد و پیشرفت آنها میشود. در سالهای اخیر و با ظهور اینترنت، بازاریابی و تبلیغات تغییرات زیادی کرده است. دیجیتالی شدن خیلی از فعالیتهای روزمره هم به این موضوع دامن زده است؛ تا جایی که امروزه دیگر روشهای سنتی و قدیمی پاسخگو نیست و همگامی با دنیای دیجیتال و اینترنت پیشرفت بیزنسها را تضمین میکند. واقعیت مجازی (Virtual Reality) و واقعیت افزوده (Augmented Reality) ، تکنولوژیهای هستند که انقلابی در صنعت تبلیغات ایجاد کردهاند و احتمالا در سالهای آینده به بخشاصلی استراتژی تبلیغات و بازاریابی تبدیل میشوند

جذابیت بالای تبلیغاتی در تکنولوژی واقعیت افزوده (Augmented Reality) باعث شده که شیوه های نوین تبلیغات محیطی بتوانند جلب توجه زیادی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی داشته باشند. زیرا این متد تبلیغاتی ملموس هستند، به این معنی که آنها به بازاریابان کمک می کنند ارتباط خاصی با مشتری ایجاد کنند و مصرف کنندگان علاوه بر مشاهده تصاویر و آگهی با آگهی ارتباط تعاملی و واقعی برقرار کنند

 

 

شرکت رویای بیداری به صورت تخصصی پلتفرم های متعددی بر پایه تکنولوژی های واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) تولید می کند. یکی از زمینه های خدمات شرکت استفاده از این تکنولوژی ها در زمینه تبلیغات و برندینگ است. 

اپلیکیشن AR تبلیغاتی موکت ظریف مصور

این اپلیکیشن بر پایه تکنولوژی واقعیت افزوده (Augmented Reality) جهت معرفی برند و محصولات موکت ظریف مصور به گونه ای طراحی شده است تا به روش منحصر به فرد و اثرگذاری، اطلاعات و جزئیات مربوط به این برند در اختیار افراد قرار گیرد.

قابلیت هایی که این اپلیکشن دارد از جمله: توانایی معرفی برند و خصوصیات و نکات جذاب محصول و انتقال تما می اطلاعات موجود در اپلیکیشن به صورت انیمیشن و نحوه کارایی آن بر روی فضای مورد نظر است.

نحوه عملکرد این اپلیکیشن برای نمایان کردن انواع اشکال موکت به صورت سه بعدی، به این گونه است که مشتری گوشی هوشمند یا تبلت را بر فضای مورد نظر خود مانند اتاقی که کاملا موکت شده گرفته و محیط به وسیله اپلیکیشن اسکن می شود و محتوای شبیه سازی شده بر روی صفحه موبایل یا تبلت مشاهده میشود. کاربر با قرار دادن گوشی موبایل در مقابل انواع طرح های این موکت می تواند انواع محتواهای جذاب و دلخواه را به صورت موشن و گیمیفیکیشن بر روی موکت مشاهده نماید. محتوایی که علاوه بر جذابیت بصری اطلاعاتی در مورد آن محصول نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

این اپلیکیشن علاوه بر جذابیت برای بزرگسالان برای کودکان نیز بسیار جذاب است. به عنوان مثال در موکت های طرح کودک مثل موکت مینیون، کودکان می توانند با استفاده از اپلیکیشن وقتی گوشی خود را در مقابل موکت میگیرند کاراکترهای مینیون را مشاهده کنند بر روی موکت حرکت می کنند و شروع به بازی با آن کاراکترها کنند.

یک نمونه دیگر موکت طرح دریا است که کاربر وقتی مقابل اتاقی فر ش شده با این موکت قرار گیرد و اپلیکیشن را باز کند کل فضای اتاق را امواج دریا فرا میگیرد، امواجی که از انتهای اتاق به مکانی که کاربر ایستاده میرسد و تصویر زیبایی خلق و کند. و یا نمونه دیگر موکت طرح چمنزار است که با قرار دادن گوشی مقابل فضا یک دشت چمنزار اتاق را فرا میگیرد که با وزش با در حرکت است.

 

استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی (Virtual Reality) و واقعیت افزوده  (Augmented Reality) در تبلیغات این امکان را فراهم می کند که مشتریان و کاربران با استفاده از اپلیکشن مربوطه در محیط واقعیت افزوده (Augmented Reality) به درک بهتر کالا و پرداختن به جزئیات آن و چگونگی عملکرد و نحوه استفاده از آن به صورت سه بعدی دست یابند.

شرکت رویای بیداری طراح و ارائه دهنده پلتفرم تخصصی در حوزه تکنولوژی های واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) بوده و توسعه دهنده انحصاری این اپلیکیشن در ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتردر مورد نحوه تهیه این اپلیکیشن یا بازدید پروژه با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.