پرسشهای متداول


پاسخ سوالات متداول

1آیا فروش محصول از طریق اپلیکیشن ریراتک صورت می گیرد؟
در حال حاضر امکان ثبت خرید از این اپ وجود ندارد و کاربران می توانند با دریافت کد محصول و ارائه آن به فروشنده آن برند، محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.
2چگونه می توانیم محصولاتمان را در اپلیکیشن ریراتک نمایش دهیم؟
تیم ریراتک متشکل از متخصصان IT و معماران و طراحان و بازاریابان شما را در تمامی پروسه ارائه محصولاتتان همراهی می کنند. بدین منظور فقط کافی است محصولی که می خواهید در این اپلیکیشن به نمایش دراید را به ما معرفی کنید. تمامی پروسه آماده سازی اطلاعات محصول و بارگذاری آن در اپ به عهده تیم ریراتک می باشد
3آیا تیم پشتیبانی ریراتک پس از بارگذاری محصولات در اپ همچنان پاسخگوی سوالات خواهد بود؟
بله. همکاران ما همواره در مراحل مختلف سفارش محصولات برای کاربران و همچنین راهنمایی ارائه و یا ویرایش محصولات فروشندگان همواره آماده هرگونه راهنمایی و پاسخگویی به سوالات هستند.
4آیا امکان درج محصولاتی که به صورت سفارشی تولید می شوند وجود دارد؟
بله. یک قابلیت بسیار مهم که در این اپ پیشبینی شده قرار دادن محصولات سفارشی است که تولیدکنندگان می توانند محصولات خود را پیش از تولید در این اپ قرار داده و ثبت سفارش کنند